Jedan od glavnih ciljeva seminara Workbook Development bio je stvaranje strukturiranog i korisnog priručnika za osobe koje rade s mladima. Kroz nekoliko intenzivnih radnih dana, sudionici su osmislili ključne dijelove workbooka, oslanjajući se na istraživanje potreba mladih i prethodna iskustva u radu s njima.

Priručnik će se sastojati od nekoliko modula, svaki od njih usmjeren na različite aspekte refleksivnog rada s mladima. Neki od ključnih dijelova uključuju:

  • Samoprocjena i osobni razvoj – Alati za mlade kako bi analizirali vlastite vrijednosti, ciljeve i izazove.
  • Razvoj komunikacijskih vještina – Vježbe koje potiču asertivnost, aktivno slušanje i nenasilnu komunikaciju.
  • Simulacije i scenariji – Aktivnosti koje omogućuju mladoj osobi da kroz iskustvo uči kako rješavati probleme i donositi odluke.
  • Grupni rad i facilitacija – Metodologije koje pomažu voditeljima u organizaciji angažiranih i interaktivnih radionica.

Dodatno, workbook će uključivati refleksivne dnevnike, konkretne primjere i smjernice za primjenu u različitim kontekstima. Ideja je da bude fleksibilan alat koji se može prilagoditi različitim potrebama mladih i organizacija koje s njima rade.

Ova struktura rezultat je suradnje stručnjaka iz različitih zemalja i predstavlja moderan pristup radu s mladima, osiguravajući da proces učenja bude interaktivan, prilagođen i smislen.

Seminar je organiziran u okviru projekta “Reflective youth work” kojeg su-financira Europska Unija kroz Erasmus+ program.

engl.

Workbook Structure – New Tools for Reflective Youth Work

One of the main goals of the Workbook Development seminar was to create a structured and useful guide for youth workers. Throughout several intensive working days, participants designed key sections of the workbook, based on research into youth needs and past experiences in the field.

The workbook will consist of several modules, each focusing on different aspects of reflective youth work. Some of the key components include:

  • Self-assessment and personal development – Tools for young people to analyze their values, goals, and challenges.
  • Communication skills development – Exercises that promote assertiveness, active listening, and non-violent communication.
  • Simulations and scenarios – Activities that allow young people to learn problem-solving and decision-making through experience.
  • Group work and facilitation – Methodologies that help youth workers organize engaging and interactive workshops.

Additionally, the workbook will feature reflective journals, real-life examples, and guidelines for implementation in various contexts. The idea is to create a flexible tool that can be adapted to different youth needs and organizational settings.

This structure is the result of collaboration among experts from different countries and represents a modern approach to youth work, ensuring that the learning process is interactive, adaptable, and meaningful.

The seminar was organized within the framework of the “Reflective Youth Work” project, co-funded by the European Union through the Erasmus+ program.

Skip to content