Poticanje profesionalnog i osobnog razvoja odgojno-obrazovnih djelatnika kroz osnaživanje pedagoških kapaciteta i provedbu neformalnih obrazovnih programa, jedna je od aktivnosti kojima se udruga bavi. U fokusu našeg rada je analiza i implementacija mogućnosti za kvalitetan, inovativan i učinkovit odgojno-obrazovni rad, koji se postiže kroz ostvarenje ideje cjeloživotnog učenja i promociju znanstvene pismenosti.
Program neformalnog obrazovanja “OUI za STEM” je nositelj oznake kvalitete SKOCKANO, i zasada je jedini program iz područja STEM-a koji je u procesu valorizacije zadovoljio standard kvalitete i time postao dio registra neformalnog obrazovanja programa s prepoznatom kvalitetom.
Naša vizija je osnažiti odgojno-obrazovne djelatnike da grade vlastitu praksu na znanstvenom utemeljenju. OUI je posvećen promoviranju vrijednosti uloge odgojno-obrazovnih djelatnika u društvu i osnaživanju njihovih kapaciteta. Veliki broj istraživanja pokazuju da je stručno usavršavanje vodeća aktivnost koja ima daleko najveći učinak na odgojno-obrazovne ishode djece i učenika. U tom procesu dostupnost stručnog znanja predstavlja ključan faktor profesionalnog učenja.
Zato promoviramo dostupnost mogućnosti za unaprijeđenje znanja, vještina i kompetencija koje osnažuju neposrednu odgojno-obrazovnu praksu.
Edukacije koje provodi OUI osmišljene su rezultat prakse i iskustva proizašle iz dugogodišnjeg rada voditelja, a utemeljene su na suvremenim znanstvenim spoznajama. Imaju praktičnu primijenjenu vrijednost, a polaze od ideje da se uz temeljnu teorijsku osnovu osnažuju-usavršavaju i integriraju (OUI) znanja i vještine potrebne za kvalitetan rad. Osim toga, svaku edukaciju prate radni materijali koji se mogu koristiti i u kasnijem radu, izvori literature, interaktivni online alati i aplikacije tako da su sudionici u prilici unaprijediti i svoje digitalne vještine (ovisno o interesu i mogućnostima).
„Učimo, vodimo i inspiriramo znanjem – pokrećemo um njegujući dušu. Otkrijte vlastiti potencijal i recite OUI za razvoj“
ŠTO NAM DONOSI SURADNJA I PARTNERSTVO S NAJUTJECAJNIJIM PROMOTORIMA KORIŠTENJA SUVREMENIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU?
Znanstveno obrazovanje sve je više usmjereno na korištenje metoda učenja temeljenih na istraživanju u učionici i povećanje znanstvene pismenosti među učenicima. Međutim, zbog ograničenja vremena i resursa, mnoge prirodoslovne aktivnosti u učionici i laboratorijski eksperimenti usredotočeni su na jednostavno ispitivanje, s pristupom korak po korak za postizanje unaprijed određenih rezultata. Simulacije istraživanja u prirodoslovnoj učionici (SCI) osmišljene su kako bi učenicima pružile stvarna životna, autentična znanstvena iskustva unutar granica tipične učionice. SCI simulacije omogućuju učenicima da se uključe u znanstveni problem na smislen način temeljen na istraživanju.
REZULTATI ISTRAŽIVANJA PRIMJENE OVE METODOLOGIJE govore u prilog sljedećem: