Poticanje profesionalnog i osobnog razvoja odgojno-obrazovnih djelatnika kroz osnaživanje pedagoških kapaciteta, jedna je od aktivnosti kojima se udruga bavi. U fokusu našeg rada je analiza i implementacija mogućnosti za kvalitetan, inovativan i učinkovit odgojno-obrazovni rad, koji se postiže kroz ostvarenje ideje cjeloživotnog učenja i promociju znanstvene pismenosti.
EDIT: Termini edukacija za 2022/23. su popunjeni.
STEM KLUB odgajatelja i učitelja okuplja preko 800 članova iz cijele Hrvatske. Uključi se i ti OVDJE.
Naša vizija je osnažiti odgojno-obrazovne djelatnike da grade vlastitu praksu na znanstvenom utemeljenju kroz stvaranje platforme za stvaranje zajedničkog, kumulativnog znanja. OUi je posvećen radu odgojitelja i učitelja, promoviranju vrijednosti njihove uloge u društvu i osnaživanju njihovih kapaciteta. Veliki broj istraživanja pokazuju da je stručno usavršavanje učitelja i odgajatelja vodeća aktivnost koja ima daleko najveći učinak na odgojno-obrazovne ishode djece i učenika. U tom procesu dostupnost stručnog znanja predstavlja važan faktor profesionalnog učenja.
Zato promoviramo dostupnost znanja koje osnažuje i usavršava neposrednu odgojno-obrazovnu praksu.
Edukacije koje provodi Udruga „Osnaži-usavrši-integriraj za razvoj“ osmišljene su za unaprjeđenje pedagoški, psiholoških i organizacijskih kapaciteta djelatnika u sustavu ranog i predškolskog i osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja. Rezultat su prakse i iskustva proizašle iz dugogodišnjeg rada voditelja, a visoko su utemeljene na suvremenim znanstvenim spoznajama. Imaju praktičnu primijenjenu vrijednost i uključuju različite oblike rada (od individualnog do grupnog, uključujući superviziju, refleksivne sastanke i kontinuirani sustav podrške tijekom procesa implementacije). Koncepcija edukacija je takva da se uz temeljnu teorijsku osnovu osnažuju-usavršavaju i integriraju (OUI) znanja i vještine potrebne za kvalitetan rad. Osim toga, svaku edukaciju prate radni materijali koji se mogu koristiti i u kasnijem radu, izvori literature, interaktivni online alati i aplikacije tako da su sudionici u prilici unaprijediti i svoje digitalne vještine (ovisno o interesu i mogućnostima).
ŠTO NAM DONOSI PARTNERSTVO SA NAJUTJECAJNIJIM PROMOTORIMA KORIŠTENJA SUVREMENIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU?
Znanstveno obrazovanje sve je više usmjereno na korištenje metoda učenja temeljenih na istraživanju u učionici i povećanje znanstvene pismenosti među učenicima. Međutim, zbog ograničenja vremena i resursa, mnoge prirodoslovne aktivnosti u učionici i laboratorijski eksperimenti usredotočeni su na jednostavno ispitivanje, s pristupom korak po korak za postizanje unaprijed određenih rezultata. Simulacije istraživanja u prirodoslovnoj učionici (SCI) osmišljene su kako bi učenicima pružile stvarna životna, autentična znanstvena iskustva unutar granica tipične učionice. SCI simulacije omogućuju učenicima da se uključe u znanstveni problem na smislen način temeljen na istraživanju.
REZULTATI ISTRAŽIVANJA PRIMJENE OVE METODOLOGIJE govore u prilog sljedećem: